marți, 23 august 2011

S-a terminat... Delete All!

...Şi am să şterg toate postările  despre acel pe care îl consideram divin până nu demult.
Despre cel pe care îl vedeam odată pe acea stradă şi îl urmăream pe la facultate.
Am să ard caietul cu deşerturile despre el.
Pentru că nu mă mai interesează,
Pentru că m-a trădat,
Pentru că a ales-o pe ea...


V-oi scrie doar despre acel care mi-a dat toată atenţia.
Despre cel care nu m-a ignorat niciodată
Despre cela care nu s-a prefăcut
Şi nu m-a trădat.
Eu ar trebui să-i cer iertare acum 
pentru că l-am ignorat şi i-am vorbit ironic,
pentru orgoliu meu imens
pentru că nu m-am gândit nici o clipă la el 
aşa cum a facut-o el...


It' s all about me!

14 comentarii:

  1. Alegeri, totul consta in alegeri, iar tu tocmai ai facut o alegere care te va hrani mai cu grija decat alegerile din trecut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu stii cel mai bine, pentru ca daca faci o alegere o faci pana la capat nu te intorci inapoi, dar nu uita nu ai fost singura si no sa fi singura niciodata cineva este oricand cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. te intorci la cineva doar pentru ca altcineva a ales pe alticineva... ciudat...
    cat de corecta esti...

    RăspundețiȘtergere
  4. stii,poate mai meditezi...tradarea il aduce pe om in pragul de a face greseli sau de a face dreptate,tu stii ce simti..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Corecta zici? Da ! Mereu ma stradui sa fiu , chiar daca altii sunt incorecti cu mine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Meditez intr/un de ceva zile si nopti, nici somn nu mai am. Stiu doar pe cineva care m/a tradat spulberandu/mi toate sperantele , si pe altcineva ca ma asteptat mereu...

    RăspundețiȘtergere
  7. bine ca acum ai vazut adevarul,mintea de multe ori impiedica sufletul sa aleaga, caci el nu greseste niciodata, stie ce vrea, pe cind mintea e o hoinara..deci,gindeste cu sufletul..sfatul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Degeaba faci chestia asta,nu te va ajuta cu nimic.Proprie experienta

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu intotdeauna se repeta experientele...

    RăspundețiȘtergere
  10. nu mai esti o straina printre umbre. . . :)

    RăspundețiȘtergere
  11. tot ceea ce ai scris face parte din tine,desi ai sters posturile este egal cu zero

    RăspundețiȘtergere
  12. uite ce gand imi veni : Cand dai "delete all" la cineva, totul legat de acea persoana ajunge in Recycle bin. Si acolo nu avem "drepturi" de stergere. :) Dar avem drepturi de "Restore".
    Dap, problema e ca oricat de mult am sterge, tot raman amintirile ( si poate si regretele ).

    RăspundețiȘtergere

Impresiile tale mă vor ajuta mult să -mi public cartea ...