miercuri, 31 august 2011

Leapsa 1* (de la Stella) Mersi mult ♥

1.Luati cartea cea mai apropiata deschideti
la pagina 18 si scrieti aici randul al 4-lea!

"- Este tocmai cum trebuie să fie un bărbat ; cu bun simţ, spiritul , plin de viaţă."

2.Fara sa verificati cat e ora.

12:16
3.Verificati!

12 :18
4.Cum sunteti imbracat/a?

Aiurea! Tricou roşu, pantaloni verzi...
5.Inainte de ati raspunde la acest chestionar la ce va uitati?

pe blog la comentarii
6..Ce zgomot auziti inafara calculatorului?

Muzica din căşti!
7.Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

Luni , pe la supermarket...

8.Ce ai visat ieri noapte?

Nimic...

9.Cand ati ras ultima data?

Ca Stella , cand ma jucam cu pisoiul , ieri ...

10.Ce aveti pe peretii camerei in care sunteti?
Niste postere vechi si tablouri...

11.Daca ati deveni milionar peste noapte ce ati face?

Mi-aş cumpara toate hainele care îmi plac şi o vilă :D
12.Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

The Vampire Diaries ultimul episod sezonul I

13.Ati vazut ceva neobisnuit azi?

Da nimic ... poate văd , ziua de abia începe...
14.Ce parere aveti despre acest chetsionar?

M-am săturat , mă grabesc şi nu prea am timp de el...
15.Spuneti-ne ceva ce nu stim inca!

Că am să mă întâlnesc în curând cu unul cunoscut pe net... Probleme?
16.Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi fetita?

Da nu vreau fetiţă...

17.Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi baiat?

Da ! Baiat vreau... da nu stiu exact  ce nume...

18.V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

O daaaaaaa! 
19.Daca ati schimba ceva in lume,inafara de politica,ce ati schimba?

Lumea!

20.Va place sa dansati?

Nu prea...
21.George Bush?

Un afemeiat !
22.Care este ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?

Parada de Ziua Independenţii!
Leapsa merge la:
 Denisaaa
Maia
DINOeverest



3 comentarii:

Impresiile tale mă vor ajuta mult să -mi public cartea ...