luni, 2 ianuarie 2012

Finalitate

Dacă toate lucrurile au o finalitate, de ce nu aş avea şi eu ?
  Mai devreme sau mai tîrziu oricum va fi, dar acum nu mai vreau să fiu captivă durerii  şi a dezamăgirii , nu mai vreau să văd lumea prin lacrimi şi să stau cu singurătatea de braţ…
 Oricum tot ce  întreg se destramă în timp şi tot ce-i viu se descompune, doar memoriile rămîn  confidente nelipsite după un final .
 Să stai de braţ cu singurătatea , să-i simţi strînsoare  care te sufocă , respiraţia ei  mortuară , s-o vezi palidă, halucinantă , însetată să-ţi soarbă ultima picătură de zâmbet , flămândă să-ţi înghită şi ultimul surâs . Singurătatea devine o fiară recent eliberată din captivitate . Cazi în ghearele ei şi-ţi sfîşie şi ultimele zdrenţe ale fericirii…

8 comentarii:

  1. Vei avea si tu o finalitate, normal ca vei avea. Poate nu azi, dar vei avea, altfel cum ai putea sa incepi din nou?

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare zi e un pas spre final...

    RăspundețiȘtergere
  3. Te aştept...

    Pentru că eu exist şi am fost creat pentru tine
    Tu, ştiu, exişti undeva rătăcind în această lume

    Pentru că soarta ne-a creat diferite destine
    Eu te aştept sperând să te găsesc, minune

    Pentru că undeva sufăr simţind că prin privire
    Tu, ştiu, cauţi orizonturi rătăcite departe de tine

    Pentru că viaţa încă mult timp ne desparte
    Eu nădejde mi-am pus că nimic nu este departe

    Pentru că ştiu că nu mult va fi şi ziua este aproape
    Te aştept, mă-n-chin şi-n-mpreunate-mi ţin palmele

    Pentru că ştiu că dureros de nu vei fi, tot restul vieţii mele
    Ee voi dori şi aştepta cu gândul sacru al existenţei tale, divine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cat de mult,versurile sunt in ton cu postarea dar sper sa-ti placa:D

      Ștergere
  4. Ce frumos ! Imi plac versurile tale , chiar ceva divin, m-au alinat cat de cat , iti multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. daca nu mai vrei sa stai cu Singuratatea de brat, alege-i un partener si lasa-i sa-si faca impreuna treburile. ;)

    ps. chiar daca nu pare, e o diferenta imensa intre "single" si "available and looking" :)

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce ne place sa ne complacem in propria suferinta ?Nu stiu prin ce treci si nici nu am pretentia sa aflu dar nu ne-am nascut sa suferim.Practic toate posturile pe care le-am citit sunt triste...asta e tot ce ai de spus sa iti plangi soarta "particulara"?Un pic de optimism nu urzica !

    RăspundețiȘtergere

Impresiile tale mă vor ajuta mult să -mi public cartea ...