duminică, 4 decembrie 2011

Citesc o carte...

Citesc o carte...şi bătăile inimii devin mai tulburătoare , mai  sonore  în haosul  nopţii ca o chemare a inconştientului, ca un îndemn al unei revelaţii ascunse...o citesc până la final, de parca te-aş citi pe tine şi apoi o închid , o las , de parcă te-aş închide pe tine în acele file,  de parcă mi-aş fereca prezentul, trecutul şi viitorul în  interiorul  acelor pagini... mai târziu caut să vorbesc cu tine , să-ţi spun dintr-o replică tot  ce simt pentru tine şi care devine în  timp mai profund , mai răscolitor ... ca  într-un  extaz  lunatic, eu sunt victima  revelaţiilor  tale, stăpâna freamătului tau lăuntric...şi nu caut  decât  o apropiere... nu  mă  mai  lovi  cu  aceleaşi  reproşuri absurde... ştiu că am greşit...
Citesc o carte...

Oraşul cu salcâmi

Un comentariu:

  1. Irina...foarte frumoasa e cartea,si eu am citit-o desi are alte conotatii,mi-a placut:D.E scrisa de Mihai Sebastian.

    RăspundețiȘtergere

Impresiile tale mă vor ajuta mult să -mi public cartea ...